GoodBye.

Assalamualaikum Tetiba rajin pula nak update blog ni. Nak layan WGM pun malas lagi. Kejap lagi. Gilaaa kau senyum sensorang aku tengok WGM. Gila tak senyum sensorang, Taemin and Naeun sweeeeeeeeet gila. K aku jealous okay! Hahaha. I hope Jinyoung will join WGM too. Yeah :)

Pada hari Selasa bertarikhkan 3 Disember 2013. Kami semua mengadakan jamuan kelas a.k.a jamuan perpisahan. Well semuanya berjalan lancar. Ramai yang hadir and ramai juga tak hadir. Dua orang je cikgu yang hadir. Tuu dah cukup bermakna cikgu-cikgu sudi datang. Lepas ni belum tentu dapat jumpa diorang lagi. Masing-masing buat hal sendiri. Konpem rindu habiiis. Sebelum aku terus menaip panjang-panjang dengan ayat yang sedih-sedih and buat korang menangis lebih baik aku hentikan sekarang. Haha







Budak laki dalam kelas aku memang ade 5 orang. Lima orang ni pun dah cukup untuk buat kelas jadi bising and buat aku naik menyampah dengan diorang. Hahaha. Tapi diorang semua baik. Jimmy and Azroy selalu bagi gula-gula dekat aku. Hahaha. Setiap hari pasti aku minta gula-gula dengan diorang. Haha
Sehari sebelum exam Jimmy pernah cakap dekat aku "kalu dop bawak coklat gak sero nalir selalu" This is what we call KWAJA. Haha. Azam. Anam and Bunik sangat baik. Azam kekadang annoying sbb sllu tak fhm2 dgn ape orang cakap. Haha. And Azam ni selalu cakap main lepas je. Memang kena banyak bersabar dengan dia. Anam kalau bercakap tak sah kalau tak tinggikan suara mcm nak marah orang je. Aku memang stress kalau nak tanya dia ape-ape. Jawab macam nak marah orang. Pehal? Bunik ni kalau kita tanya mesti dia jawab dengan jawapan yang paling bodoh. Memang terasa nak baling kerusi lah. Haha Aku dudk depan dia, selalu kena buli dengan dia je Haha.

Nak cerita pasal budak perempuan panjang sangat. Well, next post akan cerita pasal budak perempuan pulak. Hahaha. Sebenarnya pasal budak laki tuu random je. Gonna story about them later. Hehe xx Motif utama post ni bukan nak cerita pasal budak kelas aku pun. Sebenarnya nak cerita pasal jamuan kelas tapi habis tersasul pergi cerita lain. Haha

NOTE ; Miracles In December the best songs of EXO. Chen's voice really AWESOME. In love with his voice.

No comments: