Holiday >< Yahoo ~

[Assalamualaikum] Okayy! Kenapa sekarang aku sangat malas nak update blog? Kenapa? Dah kenapa malas sangat? Masa nak SPM dulu bukan main lagi kau rajin nak update blog. Gataii noo~ Gatai tak gatai. Nak buat acanooo ! Sabar jelaahh. Hahaha :33 Alaa, kalau aku update pun bukan ada orang baca pun. Sedih bukan? -crying-

Back to topic and straight the line. Oppss ~ the point actually! Last week, my family, relatives and I went to holiday. Yeahh! Pergi holiday ke Singapore je pun. Tak jauh je pun. Dekat sajaa. Ada passport boleh pergi 8) Aku pergi selama 3 hari je kowtt. Naik kereta api je kowtt. Takde duit nak naik flight :(( Tapi holiday tuh tetap gempak weyy ! Serious, best weyy.

First sampai je, kitorang dah sesat dekat dia punya stesen tuhh. Hahaa. Hambik kau *-* Bak kata pepatah, malu bertanya sesat jalan. Kitorang bukan malu tapi berlagak macam dah pndai. Hahaha. Gilaaa ~ Fuhh, nasib baik abah aku takde nak marah marah ape. Abah aku relax jee. Nasib baikk ~ Masa tuh tersangat lah penat. Tersangat tahuu. Dah dengan panas nya, jalan jauh pulakk. Letihhh o.o

Then, lepas tuhh abah tanya polis dekat situu. Tanya punya tanya. Then, tahu nak pergi dekat mana, kena pusing balik dah jauh gilaa. Kesian dekat atuk ngan nenek aku, diorang dah lah tua. Nasib baik tak kena gendong diorang. Dan nasib baik jugaa budak budak muda yang rmai pergi. Nasib baikk. Syukurr~
Sepanjang percutian tuhh, tersangat lah best. Sebab kitorang ada family dekat sana. So, diorang lah yang bawa kita pergi. Macam pemandu pelancong lah. Segala bagai diroang yang belanja. Thanks :)) Tapi rasa macam kesian jugaa, bila kitorang datang tempat dia, dia pula kena belnja kitaa.

Ohh yeaa, dekat sana diorang punya pergerakan sangat cepat. Terlalu cepat tahu. Mana ada macam kitaa, jalan slow slow. Elehh, memang orang tengok lah kalau kita jalan macam tuhh. Tempat diorang sangat bersih, tersangat bersihh. Dan diorng jugaa sangat mematuhi peraturan. Yeahh! Tersangat. Jauh kowt berbeza dengan negara Malaysia. But I still LOVE MALAYSIA :)) Don't woryy! Malaysia always in my heart. Hihi :\\


Aku dah malas nak taip panjang panjang. Meh lah layan gambar gambar wa dekat sanaa. Nak tengok tak? Hihii -buat muka comel-



 Dah otw balik Malaysia ^^

 Dekat Universal Studio tak masuk dalam pun :))



  Private event :)

 Kitorang naik satu permainan ney dipanggil LUGE :D



Sebenarnya, banyak lagi gambar. Malas nak upload semuanya. Sorry -,- Apepun, I love this trip so muchh.Yeahhh o.O Abah, nanti pergi lagi yeaaa -wink wink- Sorry sebab gmbr tak teratur. Hahaha

Nota ; Aku rindu dengan anak sedara aku =,-

No comments: