Now, B1A4 :)


[Assalamualaikum] Rasa macam sudah lama tak mengupdate blog kan? Anyone miss me? No? Poor me :( *crying* Okayokay! Budak budak yang ambik SPM tahun lepas, dah ready ke nak ambil result hari rabu ney? Banyakkan berdoa and solat hajat yaaa. Nothing Impossible. ALLAH S.W.T. mampu mengubah segalanya ^^ Jangan berhenti berdoa taw. Good Luck ^^

Nak story pasal B1A4 lagi ney. Tak suka? Okay, sila kuar dari blog aku sekarang. Hahaa. Korang dah tahu kan yang Album B1A4 dah kuar. Album diorang bertajuk [IGNITION] and korang dah tengok teaser diorang kan yang aku post hari tuh kan. Bila album dia dah kuar, korang boleh beli online or tak. Aku nak beli tapi takde duit :( *crying again* Dan MV Baby,Im Sorry pun dah keluar. But the girl in the MV sooooooooooooooooooo uglyy :DD Hahhaa. So, I dont jealous even diorang berlakon bersama saya punya HOT GUYS ! Hahahaa.


Diorang punya MV pun agak okay lah jugaa. Semua nampakkacak and hensem! No more childish. Hahaha.
Aku rasa BARO paling hensemmmmmmmmm habiss. Tapi Jinyoung aku pun hensem jugaa. Anyway,FOREVER B1A4 and Im a proud BANA O.< Esok diorang punya COMEBACK dekat MUSICBANK ! Jangan lupa tengok tahu. Entah entah aku yang lupa. Tapi takpe aku dah set reminder pun. Hahaa

Note : Rasa macam tak sabar nak ambil result SPM tapi takut >,<

4 comments:

anNaqia said...

selalu dengar pasal B1A4 ni, tapi tak pernah terdetik nak tengok MV dia. hehe.

Ifzahrosni. said...

@anNaqia So, kena tengok lah MV dia. Nanti konpem jatuh hati. Hahaa

KStuffz said...

i like it,like it,like it
dorg da brtambah charming la..~

Ifzahrosni. said...

@KStuffz Yess, tepat sekali dan diorang dah matured sekarang :)