nak AlEXANDER UKISS, boleh ?

heyy ,

dipetang hari ini , terasa ingin mengupdate ini belog .. semangt betul nak update belog ini tapi kenapakh ku rasa belog ku ini nampak macam serabut saja . ngakk apa3 laa , aku sda berpuas hati dengan belog ini atas hasil editing aku . dan header olehh emy ..

sebenarnya bukan nak cerita pasal belog nihh tapy cerita sal aku dan DIA .. aku dah makin CINTA kat dia dan makin SAYANG .. korang semua jangan ambik dia secara senyap3 taw .. aku tahu ramai minat dia tapy aku tak izinkan taw . HAHA :D

aku sayang dia sgtsgt ! aku nak DIA , aku tanak kongsi dia dengan orang laen taw .. kehkehkeh :D
tengok gmbr nihh , sma tak snyuman aku ngan dia *ceyhh , prasan ..


 



tengok pkai baju pom dah sma kaler . ada jodoh laa tuhh .. HAHA :D
snyman pom hampir sma kan kan kan , kalu tak sama , diam3 sda laa .. ty aku tmbuk kau kuatkuat .
wakaka :D

nota : NUBHAN sentiasa dijantung aku . jangan ambik NUBHAN jugaxx . FAHAM !

7 comments:

ceah :) said...

akak ifzah , memang kene pakai bju hijauu lah dua2 orang kann ? :)

nur ifzah said...

ceah : tak jgax . biru pom tape . HAHA

ceah :) said...

admire baju hijau akak tuhh ~

nur ifzah said...

ceah : HAHA . baju tuhh hodoh laa

ceah :) said...

jangan menghina wrna hijauu , akak :)

nur ifzah said...

@ceah :) bukan wrna thh hodoh tapy baju tuh laa

ceah :) said...

hijau sume lawaa :)