hebat , tersangat laa hebat :D

heyy ,,





semangat gile update blog .. bile blog dah baru ,, smngat laa 2-3 hari nihh .. nanti lama3 hilang laa semangat nak update blog uhh . takpe3 ! masa rajin nihh kita update ,, nanti malas tayah update . ohh yeahh ^^

saya suka bila saya update , korang suka tak ? tak suka ? ada aku kesah ? HAHA , kasihan korang ..
sabar3 ..

eyhh ,, terlepas dari tajuk lak . nak tanya korang tengok tak PERLAWANAN PIALA SUMBANGSIH hari tuhh . rugi woo tak tengokk , memang rugi laa aku cakap .. best pom best ! ohh lupa , yang LAWAN malam tuhh KELANTAN vs SELANGOR .. gempak laa weyy ,, aku ingtkan KELANTAN akan KALAH malam tuhh sebab semua pemain KELANTAN orang baru3 . yang lama punye , tak ramai sgt . tapi TABIKK laa kat KELANTAN.

lastly , KELANTAN menang taw .. KELANTAN dapat bawak balik PIALA tuhh .. then , KHAIRUL FAHMI dapat ape tahh . lupa suda .. HAHA .

btw , THNIAH tukk KELANTAN ! :D

note : malam nihh KELANTAN vs TERENGGANU ,, tengok taw . harap MENANG ! aminn ~

5 comments:

ceah :) said...

memang tersangad hebadd , kalaw akak ifzah maen lagi bertambah3 hebad :)

nur ifzah said...

ceah : HAHA . malas nak maen jew . ty semua orang terkejut :D

ceah :) said...

ceah owg first akan terkejut tuhh :DD

nur ifzah said...

ceah : HAHA , terkeut sebab hebatt sgt an

ceah :) said...

memang akak hebadd , tuh yg ceah terkejut tuhh (: