pendapat aku laa ^^

heyy ,

salam semua . semoga sihat selalu yaww .. smlm pergi KB , pergi umh mak sedara .. jalan3 sempena CNY .. haha .. OKK , aku tipu saje .. tayah percya okk ! saje jew laa pergi melawat mksdara . dah berthun tak mlwat mksdara yang nuh jauh disana . . HAHA .. phtuu an pergi KB MALL , KB MALL jewlaa yang sohor sini ..
niat g KB MALL tuhh nak beli slendang , last3 dapat beli selendang .. cantik giler taww .. aku sukasuka . memang ak gilerkan selendang sekarang ! hah , apa yang aku merepek nihh . maaf kawan3, ini suda tersasar dari tajuk nihh. Haha , back to topic kat atas tuhh ..
nak bgy pendapat tentang blogg la . boleyh kan ? tak boleyh apa hak kau . :P


PENDAPAT bukan PENDAPATAN :)

Lagu
-->ada sesetengah bloggers suka letak lagu lam blog an , nampak cam syokk ahh ada lagu lam blog .
bagi pendapat aku laa ,aku tak ska langsom pergi blog owunx yang ada lagu . serabut gile laa ! kalu lagu yang sloww tape ahh , nihh lagu rancakk .. perghh ! tobat benci . phtuu teruskan aku tekan PAUSE , kalu yg ada PAUSE .. kalu yang tade aku terus tekan [X] ..

entry pnjg

--> aku memang takk suka baca ntry yang pnjg3 then tah pape . dah laa pnjng , phtuu cerita plop benda yang sama . kdng3 aku bca TITLE POST dia jew . kadang3 bca sepintas lalu jew ntry dia .. jeling macam tuhh jew .. so , harap korang tayah laa ssah taip ntry panjang3 .. kdang ada yang suka baca ntry yang panjang3 && kdang3 jgax tak ska baca ntry yang pnjang3 .. nak taip entry pnjang boleh , tapy letak laa pix tuk menarik minat tuk orang membca :D

dah ckup laa tuhh pendapat aku tentang dunia blogger nihh .. aku pom tak arif sgt tentang dunia blog nihh .. aku just nak bgtahu .. benda nihh di tuju khas tukk semua termasuk laa aku .. kalu anda pendapat ataupun tak puas hati sila bgtahu okk ..

 
note : segala tag && contest akn aku lakukan cma mengambil masa yang lama  tukk melakukan nye . HAHA

2 comments:

Anonymous said...

i agree. haha. biar sy sndiri ltk lagu punn

Ifzahrosni. said...

@Mimi ! HAHA . kalu g blog demo , kawe pause lagu uhh . kalu sdap gax tak pause ..