weyy ! aku hepy laa ^^

heyy ,


*nihh bukti dia . percaya atau tidakk . tengok saje gmbr ini . HAHA

salam semua , aku tersangat laa hepy sebab aku dapat something taw ! nak tahu tak ape ? cuba teka ?
argghh! sekarang tak main dah teko  teka3 nihh . bolokk kolot an ? ade aku kesah ke ? HAHA ^^

yeahh ^^ mesty korang nakk tahu , kalu tanak tahu pom . korang kena tahu jugaxxx . *berbelit kew ayat distuu?
dapat BEFDAY KADD DARI NUBHAN ! ohh yeahh ^^ gila kau tak xcited . nakk mampus xcited nihh ! wakaka ^^ . habis kat semua orang aku bgtahu yang aq dapat BEFDAY KADD DARI NUBHAN ! HAHA ^^
korang ada ? tade an an an ? tuu psal laa korang kene kisah ngan hal nihh . harap3 korang tak jeles yee . ceyhh ! macam korang jeles an an , maaf ! aku agakk keperasanan ckitt ! HAHA ^^

sume dah tahu an yang aku mmg minat NUBHAN. tuu psal jady gile law tentang NUBHAN niwhh . al-maklum laa NUBHAN tersayang ahh katakan !



note : dapat befday kad dari nubhan sebab jady ahli kelab NUBHAN ! :)

3 comments:

ceah :) said...

bestnyer , nanak jugak ! ngee :D

ceah :) said...

nanak jugak ! wheee :D

nur ifzah said...

kalu nak mintakk ngan nubhan .
HAHA ^^