Buang masa.




Assalamualaikum. *sapu habuk semak samun dekat blog.* Kesian blog aku ditinggalkan tidak bertali selama ni. Alaa jangan nangis ye. Saya dah kembali ke pangkuan awak. Haha. OK merapu. Sebenarnya, ni bukan topik utama aku nak bagitahu. Bukan pasal kena tinggal ke ape semua tu, bukan okay bukan. Dan dan dan inilah post pertama aku untuk tahun 2015. Congratulations. /big claps.

Okay. Memang buang masa aku sedih kecewa bagai bila aku sudah tahu kebenaran. Memang betul orang cakap, lambat laun kebenaran akan terbongkar juga. Sekarang semua dah terbongkar. Aku memang tak sangka. La, takkan kebetulan pula. Nama, tempat lahir, tempat tinggal semuanya sama. Kau rasa orang lain ke? Memang tak lah kalau semua benda tu sebijik sama. Lepas tu, gerak hati kau mengatakan tu dia. Kekadang gerak hati ni betul juga, Memang bagus dia buat macam tu. Thank you, Allah sebab tunjuk semua ni dekat aku. Seriously, aku rasa macam orang bodoh percaya dekat dia. HAHAHAHAHA gelak dekat diri sendiri. That's why, trust no one. Konon tak lama lagi nak hidup. Eh apeeeee niiii??!!! Okay mungkin dia dah sihat kan, mana tahu kan? Tak mustahil kan? Well, aku harap kau bahagia. Jaga diri elok elok. Aku tak pernah menyesal kenal kau walaupun kau buat macam ni dekat aku. Selamat tinggal semuanya.

Note : Dh setahun MH370 hilang. Al-Fatihah

No comments: