Long time no see.


Assalamualaikum Dah bersemak samun blog aku. Kali terakhir entah bila. lupa tarikh and malas nak tengok balik tarikh dengan post terakhir. Well, hari ni rasa macam raaaaaaaaaaaaaajin sangat nak update blog. Entah kenapa rajin sangat aku pun hairan pelik haha. 
Haha kecoh kot dekat Roleplayer World (rpw) sebab Mark disabled banyak gilaa acc. Semua mengamuk. And semua buat balik acc. Hahaha. Acc aku pun dah dua kena disabled tapi takpe aku redha je. Lagi dua acc masih selamat. Alhamdulillah. Tapi aku rasa macam acc aku akan disabled je tak lama lagi. Haha. Tunggu masa cepat ke lambat je.

Sebenarny aku bukan nak cerita pasal acc fb kena disabled ke ape. Hahah susahnya menaip dalam gelap. Lampu pulak rosak. Aish. Terkial kial aku mencari mana huruf a hurf b bagaaaai. Sabooo jelaaah peaaah. Tak tak, aku nak cerita pasal B1A4. Whuuut? B1A4 again? Keep calm please. If you dont like please go awaaaay~ Memang blog aku buat ni nak cerita pasal B1A4 je kalau boleh. Aku tak suka sangat cerita pasal life aku. Bukan sebab life aku tak menarik ke ape. Tapi memang tak suka. Fahaaam? bagus kalau pahaaam. Seriously, aku cakap Tried to walk acapella version memang best gila. Sukatilah acapella ke, acapokor ke. Tapi memang best dari version asal. Ya Allah, cair hati peaaah serta merta. Lepas tu, tengok pulak Listen To The B1A4, diorang nynyi tried to walk acapella punya version. Dengan pakai baju warna putih. Ya Allah, handsome gilaaaaaaa~ Jinyoung aku tu memang handsome habis lah dengan muka serious gila. Dah lah kurus gila dari aku. Menyampaaah. 12346578676 juta kali aku ulang. Memang lagu tried to walk tu lagu B1A4 yang paling aku sukaaa. Meh layan sekali dengan aku. Oh aku pernah dah letak tried to walk acapella version dalam blog ni dulu. Tolong jangan pengsan atau cair. Tahan diri tahan nafus eh? 

Yang ni version asal, kau dengar dulu version yang asal. 

Yang ni tried to walk acapella version. Aku bagi bonus sekali layan lagu Starlight song. Cuba korang bagitahu yang mana lagi korang suka. Version asal ke, version baru. Do enjoy guys.

B1A4 selalu ju buat concert dekat Jepun and Korea. Datanglah Malaysia pulak. Sekarang aku free, mane lah tahu aku dapat pergi fanmeeting korang ke. Please Jinyoung. Okay macam dia paham and macam dia baca apa yang aku post. Ehh kesah pulak aku. Haha

NOTE :  #PrayForMH370 #PrayForSouthKorea


No comments: