My everythings. My best friends.

Left : Ayu, Shyraa, Safuraa, Me.

Assalamualaikum Hi hi hi. Ketemu lag kita. Keke ;; Rajin bukan aku update blog. Lepas ni korang tunggulah, takde dah update 2-3kali sehari lepas ni. Kemalasan akan melanda bergunung-gunung, berbukit-bukit, berlaut-lautan. Hahaha ==' This post I'll story about my best best friends forever. I knew them since form 4. And we're still friends untill now. Takdelah lama sangat persahabatan kami tapi kami SERASI. Haha. FYI, I won't introduce about Safuraa bcause my prev post, I already story about her. Keke ;) So, what are you waiting for? Leggo read and enjoy it babe /dances.

Ayu. The left one.

Her real name is Azrini. Ayu is her nickname. Konon dia ayulah. Haha actually tak. Aku menambah je. Kenal dia masa form 4. Mula-mula kawan macam biase je then lama-lama rapat and jadi best friends. Haha. Lupa macam mana boleh jadi rapat. Dia baik. Kadang-kadang gila. Tapi dia punya gila tak terlampau over macam aku. Hehe -.- Dia bukan seorang pendiam dan juga bukan seorang pembising. Haha. Mak dia punya masakan sangat sedap. Arghh. Terliur pulak bila teringat mak dia masak. Nyum nyum /lap air liur. Okay. Dah lama tak jumpa dia, last jupa masa raya hari tu. Dia sangat memahami. Syok kalau cerita ape-ape dekat dia sebab dia seorang yg pendegar setia. Aku save contact phone dia as a Nora Danish but she hate it so much. I don't care. BTW, I LOVE YOU 

Shyraa. The right one.
Shyraa is her name. Memang kitorang panggil dia Shyraa. Sometimes kitorang panggil, Shyraa mooooook! Sebab dia gemok. Hahaha. Sorry, Shyraa syg ;_; The crazy one. The tolol one. The insane one. Lol its same. Serious, dia memang gila. Selalu cakap rindu aku. Hehe. Dia sangat baik. Kalau minta teman pergi mana-mana, dia on je kalau dia free. Tu yang aku sayang dia tuu. Dah lama tak lepak dengan dia. Dia busy kot sekarang. She is really talkative. Non-stop talking. LOL. Kalau dia cakap, asyik nak dia menang je. Mana boleh macam tuu /smirk. And important thing, dia perasan dia Lofa. Actually, dia sangat benci Lofa. And paksa kitorang panggil Lofa. Haha. Aku save contact phone dia as a Neelofa. Dia juga seorang yang pendengar setia. Segala luahan aku, aku curahkan dekat dia. Dia selalu beri reaksi yang baik bila aku bercerita. I LOVE YOU ♥ 







NOTE : Malaysiaku berdaulat, tanah tumpahnya darahku. Salam Kemerdekaan.

No comments: