This time. Hangout.



Assalamualaikum. Sabtu lepas aku kuar jalan-jalan dengan bestie. Kawan sekelas. Seramai 5org. Ramaikan? Hahaha LOL. Aku, Safuraa,Nadirah,Aznan and Azman. Aznan driver kitorang. Dia yang planning semua ni. Kami tersangat lah enjoy. Dan berharap dapat keluar lagi sama-sama. Salah satu sebab kira hangout ni sebab Aznan dah nak pergi belajar. So, keluar untuk for the last time. Memang habis gila. Kul 11 pagi bertolak sampai rumah dalam pukul 8. Dengan hati yang riang, akan ku tempekkan sedikit gambar disini.



Me.Aznan.Azman.Safuraa



Nadirah.Me.Safuraa
Dan aku berharap sangat, persahabatan kita semua akan kekal selamanya. Beljar elok-elok. Make our parents proud of us. Kita boleh! Yes, We can do it.. Tak heran lah kan, kalau orang lain boleh, kita pun pasti boleh. Whenever you are, Im always pray for you all. Persahabatan tak boleh tukar ganti, macam kita tukar ganti baju kita. Biar pun dah lama persahabatan tuh, kita tetap akan simpan buat selamanya. Simpan sebagai kenangan. Simpan sebagai kebahagiaan. Bukan boleh dibuat begitu. Selagi aku tak hilang ingatan, selagi tuh kau semua dia hati aku. Forever , ever and ever.

Safuraa,Shyraa,Ifzah,Ayu,Nadirah,Linda. Forever Ohsem Friends.. ^__^

No comments: