Kawan? Hurmm :(



Apa kabar anda semua ? Macam dah lama tak update blog kan kan ? Yeahh , 6.12.2011 last paper . Aliran sains dah merdeka diorang hari nihh. Im so jelly okayy ! After 6.12.2011 , saya pun merdeka juga okayy .

Dan esok dah masuk bulan 12 , please be nice to me okayy ! Tapi sekarang aku dah tak kisah dah , esok december or not because next year saya dah tak sekolah okay. Please be jelly okay ? For sure , saya akan rindu dengan geng-geng 5T2 .

For budak form 4 tahun ini , tahun depan form 5 . Bersedialah anda . Anda akan merana.Muahahaaa ! But do the best for your SPM okayy. Setahun je kowtt korang akan merana then freedom ! Good luck ! Macam terlalu awal kan but do I care ?

Semalam tengok MAMA kat 8tv , best weyy! Tersangat best weyy ! Performer SUJU sangat sangat awesome ! Aku suka sangat sangat weyy. Selama 4jam aku menghadap tv tengok MAMA tuhh . Tak rugi tengok taw . MAMA means Mnet Asian Music Awards . MAMA ni just for K-POP! Yang tak suka k-pop , please shut up ! 

Nak tengok persembahan SUJU kat MAMA ? Here ! Enjoy it . Sure korang akan cakap , Awesome , awesome & awesome .

NOTA ; Title post kat atas tuh takde makna pun sebenarnya & HELLO DECEMBER =)

#Please LIKE this =)

No comments: