BFF CONTEST !

UPDATE !
 Tolong LIKE picture kami . Kerjasama anda amat dihargai =)



 Hari nih aku nak join contest yang dianjurkan oleh Khadyjah Fhatyah & thekhaylan .
Nampak menarik ! Ramai yang join , nak menang tuhh agak tipis laa .



My BFF & ME =)


Why the person in the picture is your bestfriend ?


Here we go , Her name is Nur Syaheera Bt. Muchtar . I called her Shyraa . Kiri SHYRAA & kanan SAYA ! Sebab dia bestfriend saya kerana kitorang tak banyak persamaan . Sangat berbeza . Walaupun macam tuhh kami TETAP SEKEPALA . Gila-gila dengan dia sangat best . Terbaekk !

Berkawan masa form 4 & rapat masa form 5 . Mula-mula aku tak kenal rapat dengan dia , aku cakap dia jahat sebab dia sangat suka  'sound-sound' orang lain . Yeahh ! Pada mulanya aku sangat takut sama dia . Then , bila dah kenal & rapat dengan dia , dia sebenarnya sangat baik . Tak jahat pun ! Tak kenal maka tak cinta kan ?

Anything happen or what aku akan cerita kat dia . Dia seorang pendengar yang setia . Bila minta pendapat akan memberi pendapat yang baguss . Kalau dia merajuk , memang susah nakk pujuk . Thats why , bila dia merajuk aku takkn pujuk . Hahaa .Dia amat memahami aku & selalu ada bila aku perlukan dia . Bila aku atau dia tak puas hati , kitorang akan berterus terang tapi mengambil masa beberapa hari juga untuk berterus terang . Kadang2 kitorang adakan sesi LUAHAN PERASAAN !

Kita nangis sama-sama , ketawa sama-sama , gaduh sama-sama , makan hati sama-sama . hadapi masalah sama-sama .Kau yang TERBAEKK laa sayang ! Kau pun tahu kan yang aku sayang kau sangat-sangat . Harap kau tak jadi macam kawan-kawan aku yang lain . Kita kan bestfriend forever & ever , right ? Only your real friends will tell you when your face is dirty .


Tag ;
- Bibiey Nadhirah
- Azyra
-Aifa
- Syeraa
- Yana


Nota ; Kawan masa senang berlambak , kawan masa susah sorang pun takde.

No comments: