pendapat aku part 2 :)

salam semua ,

sebelum nih aku dah penah bgtahu korang pendapat aku tentang blog dalam ENTRY ni . so , aku nak smbung laa sikit pasal benda nihh . sila baca bukan tengok okayy ! XP

omoo , hensemnye alexander :)

1- CURSOR ; adakan kat cursor kite tuhh , mcm tulisan yang ikut2 tuhh . korang faham tak ? tk faham , tape laa!
aku tak suka sgt laa tulisan kat cursor tuh . serabut laa aku tengok . asyik dup ikut je ! kalau tulisan kat cursor tuh pendek tape laa jugak , nih panjang dah mcam highway karak . aiyaxx ! tolong laa buang semua tuhh . pkai cursor biase pun dah cun :)

2- "i dah follow u , u follow i balik okayy " ; mesti korang semua dah penah baca ayat nih kan . arghh ! aku memang tak SUKA GILA , bila ada org suh follow dia balik . sedangkan aku tak penah pksa korang semua tuk follow blog aku nihh . kalau kau ikhlas follow blog aku , just follow . tak payah bgtahu suruh aku follow balik . aku dengan sendiri akn follow blog , kalau blog korang bestt :) tak best pun aku follow jugakk .

3- SHOUTBOX ; blog korang yang susah nak cari shoutbox  . aku memang tak suka ! turun , naik kat blog korang uhh , still tak jumpa3 shoutbox .. memang aku blaa mcam tuhh jelaa . soryy yaww :)
lain kali letak tempat  yang mudah orang nampak taw tambah3 ada orang tak prihatin macam aku nihh memang malas nak cari ahh . HAHA

4- CONTEST ; sekarang dah ramai yang anjurkan contest kan kan kan . tapi asal nak buat contest yang sma je . try laa buat contest lain dari lain . confirm bestt ! kalau contest yang sma je , meluat laa orang nak join . 

cukup laa setakat tuhh , dah letih nak taip . kalau taip panjang pom . ada orang nak baca ke ? HAHA

SUKA ? LIKE LAA :)

No comments: