no more alexander in U-Kiss

salam semua,

mesti korang dah tahu kan yang alexander n ki bum dah keluar dari U-Kiss kan kan kan . yeah ! berita nih dah lama dan aku baru je nak taip semua nihh .. HAHA . aku sedikit pun tidak kisah !
 tapi aku berasa sedih sebab nanti tengok vdeo3 U-Kiss dah tade ALEXANDER tercinta . kehkehkeh :) tapi akan daya aku tidak bisa untuk meghalang ALEXANDER supaya tidak keluar dari U-Kiss . sobsob ;(


in our memory . gonna mish alexander
sekarang aku hanya mampu melihat pic3 alexander tuk meghilangkan rindu tuhh . HAHA . kalau nak tengok alexnder menyanyi and menari , terpaksa tengok vdeo lamalma . tapetape ! tuh pom dah okayy apa ..

walaupun alexander dah keluar dari U-Kiss . alexander tetap dihati aku :)

ALEXANDER , YOU ALWAYS IN MY HEART
HAHA . dah kelakar rasanye aku baca entry ni , dah macam alexander meninggal lakk .. jangan salah faham taw !

No comments: