tak suka lah ^^

hye ,

aku tak suka laa korang asyik tanya benda tuh , padahal dah tahu yang aku tak suka ! jangan buat2 tak tahu okk . kalau korang tanya benda tuh lagi , konpem aku tak akan jawab . . aku tak boleh nak jawab soalan tuh sebab aku tak berani nak menipu diri sendiri . kalau aku jawab SUKA , itu bererti aku dah menipu diri aku sendiri . kalau aku jawab TIDAK , itu bermakna korang aku buruk sangka dengan aku dan korang aku perli2 aku dengan benda tuh . . sudah2 lah tanya benda yang aku TAK SUKA . bagi korang masalah tuh tak berat pun tapi bagi aku benda tuh BERAT sangat bagi aku . . korang nampak aku tenang jew kan tapi hati aku korang tak tahu pun . hanya ALLAH S.W.T jew yang tahu segalanya . .
aku harap sangat korang boleh faham aku ! aku mintak sangatsangat korang faham aku . buat masa sekarang aku tak boleh terima semua tuhh !


note : jangan nak komen apa-apa kalau korang tak faham aku dan jangan buat2 korang faham aku . 
tolong juga jangan nak komen2 yang tak berguna okk . harap maaf kalau ada terkasar !

4 comments:

ila said...

nk coment jugak bole?

sabar yer..
sis cm da masalh je..
mcm yg sis ckp Allah tau sgale nye

nur ifzah said...

sesungguhnye saya tengah bersabar . HAHA^^
thnx dear ! tape , akak hrus terima tuhh ngan seadanye . ALLAH nak uji kemampuan akak . hee ~ :)

ila said...

ermm tau pon..

x mau marah2 kayh.

chill

nur ifzah said...

okkokk .
tanakk marah3 ! cuma nak bgthu diorang laa
heeeeee ~ :DDD
tengokk dah senyumm tuhh! HAHA ^^