Menyampah. Maaf.


Assalamualaikum.

Aku sangat menyampah.
dengan orang yang asyik tanya aku pasal boyfriend.
dah ada boyfriend ke belum?
kenapa tak cari?
Sorry to say, aku takde masa nak bercintan cintun.
Kalau aku nak, aku cari sendiri.
Tak perlu pergi agensi mencari jodoh. Tak perlu.
Dan aku tak ingin. Faham? :/

Aku sangat menyampah.
dengan orang yang asyik kutuk KPOP.
Ape masalah korang dekat KPOP sebenanrnya?
Kalau diorang plastik, gay ke ape ke.
Masalah ke bagi kau?
Kalau diorang plastik sekalipun diorang tak susahkan hidup kau.
Diorang tak guna duit kau.
Kau tak perlu cakap artis Korea tu plastik dekat aku.
Sebab aku dah tahu semua tu.
Aku dah bosan nak dengar and baca.
Takde modal lain ke nak bash KPOP?
Tak suka, tutup mulut kau dan diam.
Faham?

Aku sangat menyampah.
dengan orang yang tak faham bahasa.
Bila nak datang sini? Bila nak keluar? Bila nak siap?
Bila aku cakap aku sesuatu perkara tu. InsyaAllah aku akan buat.
Jangan paksa aku. Aku tak suka.
Jangan tanya soalan yang sama.
Aku malas nak jawab.
Sekali aku cakap, silalah faham.
Jangan buat-buat tanya pulak. Sangat ANNOYING.
Aku pun ade plan tersendiri. Tunggu semua selesai dulu.
Faham?

Aku sangat menyampah.
dengan orang yang asyik tag benda yang sama.
14kali kau tag dekat aku benda yang sama. Takkan merubah apa-apa sekalipun.
Aku pandai baca dan pandai lihat.
Sekali cukuplah.
Kalau takde respon, maknanye aku tak berminat.
Tak ke annoying benda tu?
Maaf kalau terasa.
Faham?

Note : Malam ni pergi Rembau. Separuh dah siap simpan. Macam lama nak pergi. Haha



No comments: