We meet again.


Assalamualaikum. Okay ;-; memang lama gila tak update blog. Blog pun dah berhabuk. Kesian aku punya blog. T^T tuan blog pun tak kisah dengan blog sendri. Hahaha -.- Hari ni baru sempat nak tukar header, background. Ehh, lawa tak aku punya header? Awesome macam tuannya kan? Hahaha /tampar diri sendiri.Aku punya semangat nak update blog sbb aku tengok kawan aku punya blog. Punyalah bagus dia jaga blog dia. Rajin gila kot dia update. Ehh. Aku dulu pun rajin juga update blog. Sekarang je malas ._. Haha.

Lagu dalam blog aku pun dah tukar. Tapi tetap B1A4 uolls. Banyak dah kot aku tukar. Bio pun dah berubah sikit. Gambar pun dah tukar. Okay. Blog aku makin lawa. Yeah! /big claps. Bila dah lama tak buka blog ni, aku tengok dia punya HTML tuu sangat memeningkan smpaikan kena search dekat google untuk tutorial pasal HTML baru ni. Alhamdulillah, aku dah tahu macam mana nak guna HTML baru tu. Keke. Mula-mula tengok tuu, dalam kepala hotak dah rasa nak buat blog baru tapi tak mejadi. Dah pandai katakan. Nasib baik google ade.

Banyak benda sebenarnya aku nak ubah dalam blog aku ni. Tapi aku sangat malas nak mengadap HTML tu. Malas dan sangat malas. Nak bayar orang edit blog aku ni, aku takde duit. Tapi aku still edit blog aku jadi lawa mcam aku. Haha /bunyi katak. Ehh. Aku rasa blog aku dah cukup lawa kot. Kot la.
Oh. Sejak aku menjejak kaki ke form 6, aku memang takde cerita lagikan pasal form 6 kan? kan? Nak cerita macam mana, semalam baru aku sentuh blog aku ni. Ehh, adelah yg aku cerita pasal MerdekaRaya yang tahun lepas punya tuu. Perlu ke aku update sekarang pasal upper 6 or maybe next time? /pikir. Niat dihati macam nak update sekarang je sebab tangan menggatai nooo nak update. K. Kita tengok kejap lagi, rajin ke tak nak menghupdate semua benda tu. Lol ;-;

Dah banyak aku mengarut dan mencarut segala bagai dekat post ni. Ehh, mana ade mencarut. Ciss ;;
Nanti kita jumpa dipost yang seterus and seterusnya lagi. Semoga ketemu lagi. Keke. /waves

Note ; Care too little, you'll lose them. Care too much, you'll get hurt.

No comments: