MerdekaRaya.

Assalamualaikum..

Masih belum terlambat bukan nak wish Selamat Hari Raya and Selamat Hari Merdeka. Its better late than never! Hahaa. Kang aku dah berjanji hari itu, setiap hujung minggu aku akan update aku punya blog kesayangan ni. Sayang lah sangat. So, aku dah tepati janji aku. Sama macam tema Merdeka. Janji ditepati. Hahaa. Malas nak taip panjang-panjang. Dengan itu, silalah layan gambar-gmbar aku dengan kawan-kawan masa sambutan MerdekaRaya :)











Gambar tidak mengikut susunan. Harap maaf. Malas nak adjust. Hahaha. Pemalas bukan? Disebabkan perarakan ni habis semua kaki melecet. Sakit! Ouchh! Takpe. Semangat tuu penting bukan?

Sekian... ^^v
Note : Tahun depan form 6 dah tak payah pakai uniform sekolah lagi. Dah boleh pakai baju biasa. Dan aku ditempatkan disatu tempat mengikut daerah :)

No comments: