Sudah sekian lama..


 [Assalamualaikum] Sudah berzaman, aku tidak mengupdate blog kesayangan ku ini.. Ececece~ Hahaaa.. Alasannya tetap sama, aku malas nak mengupdate..  Lagipun aku tahu takde siapa nak baca post aku.. Yeayyy! Aku tahu.. Tak dapat sape punn :( But Its okayy! Aku menulis hanya suka-suka dan aku tak kisah jika tiada pembaca :))

So, apa macam kehidupan korang sekarang? Bagus? Kalau hidup korang tak bahagia, mungkin sesuatu yang lebih bahagia menanti di masa hadapan korang.. Ingat kita hidup ibarat roda, kadang-kadang kita diatas, kadang-kadang kita di bawah.. So, adalah masanya kita sedih, gembira, marah, ketawa.. Jangan pernah putus berdoa kepada Maha Esa.. Hanya Dia dapat menolong kitaa.. Yes, hanya DIA ! Jangan pernah tinggal solat ! Tiang agama.. Walaupun aku still tinggal solat. InsyaALLAH, akan aku ubah semuanya.. Berharap solat aku cukup 5waktu sehari semalam.. Dan jugaa aku ingin menjadi orang yang cantik dan mulia disisi ALLAH.. Pakai pakaian mengikut ajaran ISLAM...Menutup segalanya yang diperlu ditutup :)

Longgar, tak jarang, tidak menampakkan susuk tubuh.. Akan cuba perbaiki itu secara perlahan-lahan.. Sama-samalah kita memperbaiki diri masing-masing.. Masih belum terlambat untuk kita berubahh.. Jadi wanita yang cantik, mulia, baik disisi ALLAH.. Tak kisah kalau kita tak sempurna di mata orang lain.. Tapi  biar sempurna dia mata ALLAH SWT..

No comments: