Saya memasak hari ini -,-


[Assalamualaikum] Apa khbar chingus ? Ada baek ka ? Yeahh! Anda nak tahu tak ? Mestilah nak kan . Hari ini saya ter-sangat rajin tahu. Hahaa. Kadang kadang je nak membangga kan. Semalam aku mimpi, aku masak something. Then, bila aku rasa makanan tuhh. Perghhhhhhhh~Sedap wooooooo :) So, aku bangun dari tidur. Cari buku resepi. Tulis bahan2 yang diperlukan. Then, bagi dekat abah aku sebab nak suh dia beli semua tuhh.

Bila semua bahan dah ada. Aku pun apa lagi. Siapkan bahan2 tersebut then masak. Okayy! Semua macam awesome lahh jugaa. Sedap jugaa aku masak. Hahaa. Bila ada semangat nak masak, memang kena terus masak laah. Bila takde semangat tuh, memang tak masak ahh. So, mehh aku nak tunjuk apa yang aku masak tengah hari takdih :D

Udang Black Pepper. Terlebih black pepper lah pulak. Hahaa

Sayur Goreng Campur 

Dua dua berkaitan dengan udang. Hahaa
Dah lama kowt aku tak memasak. Untuk tahun 2012 ney, niey lah kali pertama aku masak. Korang bila lagi ? Jom cuba memasak . 

Note : Agak kecewaan sikt sebab Mblaq tak menang dekat Music Bank. Btw, Congrats Teen Top. Chunjiii

No comments: