You should watching this ^^

.Assalamualaikum. Aku nak listkan drama2 korea yang best buat masa nih bagi aku laa. Kalau nak tahu best tak , you should watching this drama. Konpem besttt. Aku JAMIN ! 

Scent Of A Woman.
Cerita ini memang sedih bagi. Perempuan tuh aku 6bulan je untuk hidup. Banyak dugaan yang perlu dia lalui. Nak tahu selanjutnya sila tengok cerita sendiri. Cerita ini sedang ditayang di Channel 393. Setiap hari Rabu & Khamis pada pukul 9.10
Pelakon dia : Lee Dong Wook - Hero
Kim Sum Ah - Heroin

Athena : Goddes Of  War
Cerita mengisahkan tentang peperangan or penyiasatan. Drama nih berjumlah 17juta USD kalau tak silap aku laa. Pengambarannya diadakan di beberapa buah negara asia. Boleh tahan juga laa best dia tuh. Aku kadang2 je tengok cerita nih tapi bila tengok takdih cerita nih agak best juga. Boleh tonton di channel 393.
Pelakon : Jung Woo Sung as Lee Jung Woo

Cha Seung Won as Son Hyuk
Soo Ae as Yoon Hye In
Lee Ji Ah as Han Jae Hee
Kim Min Jong as Kim Ki Soo
Choi Si Won as Kim Joon Ho
Lee Jung Gil as Jo Myung Ho
Jung Han Yong as Jung Hyung Joon
Kim Seung Woo as Park Chul Young
Yoo Dong Geun as Kwon Yong Gwan


City Hunter
Cerita nih memang best juga. Lee Minho ada sebagai hero. Lee Minho cari pembunuh ayah untuk balas dendam. Aku tak tengok sangat cerita nih tapi ramai yang cakap cerita nih best. Adek aku pun tengok drama nih.
Pelakon :  Lee Min Ho as Lee Yoon Sung

Park Min Young as Kim Nana
Lee Jong Hyuk as Kim Yoong Su
Goo Hara
Hwang Sun Hee as Jin Sun Hee
Kim Mi Sook


Protect The Boss
Cerita ini sedih + lawak. Mula2 tengok memang lawak laa cerita, lama2 sedih juga. Kesian kat Choi Kang Hee  tuh sebab selalu kena jaga Ji Sung. Kena lindung Ji Sung. Memang kena tengok drama nih sebab drama nih BESTT ! Btw, Jaejoong sangat hensemm ~
Pelakon : Choi Kang Hee as No Eun Seol
                                                                        Ji Sung as Cha Ji Heon
                                                                Hero Jaejoong as Cha Moo Won
  
Lie To Me
Gong Ah Jung, a level 5 Ministry of Culture official, gets entangled in a web of lies when she mistakenly lies that she’s married to Hyun Ki Joon, a hotel manager from an affluent family. Their relationship is further complicated when Ki Joon’s ex-fiancĂ©e and a close friend of his brother’s, Oh Yoon Joo, reappears in his life.
Pelakon : Yoon Eun Hye as Gong Ah Jung
Kang Ji Hwan as Hyun Ki Joon
Sung Joon as Hyun Sang Hee
Jo Yoon Hee as Oh Yoon Joo
Hong Soo Hyun as Yoo So Ran
Ryu Seung Soo as Chun Jae Bum

49 Days
Shin Ji Hyun was enjoying absolute bliss as she was about to marry her fiancé, Kang Min Ho, but her perfect life is shattered when she gets into a car accident that leaves her in a coma. She is given a second chance at life by a reaper, but it comes with a condition: she has to find three people outside of her family who would cry genuine tears for her. In order to do this, she borrows the body of Yi Kyung, a part-time employee at a convenience store for 49 days.

Pelakon : Lee Yo Won as Song Yi Kyung
Nam Gyu Ri as Shin Ji Hyun
Kim Yoo Bin as young Ji Hyun
Jo Hyun Jae as Han Kang
Bae Soo Bin as Kang Min Ho
Jung Il Woo as scheduler / Song Yi Soo
Seo Ji Hye as Shin In Jung

Kalau ada drama2 yang menarik lagi bagitahu aku okay. Nanty aku akan update. Maaf laa ye, sinopsis bercampur ada BM & BI. BI tuh sebab aku dah malas nak buat sinopsis sendiri so aku copy paste je laa.
Aku tak letak drama tuh mengikut ranking yang paling best. Tapi Scent Of A Woman memang Daebakk! Semua besttt !

Nota : Nanti nak update pasal apa yang ptut & tak patut ada dalam blog. Kan bagus kalau kita berkongsi ilmu. One more , Jangan ingat orang yang pendiam & lemah-lembut tuh baik. Tapi sebenarnya orang sebegitu suka tikam belakang. Tak semua tapi kebanyakkan begitu. Aku dah kena !

No comments: