Sorry :'(




.Assalamualaikum ! Apa khabar ? Semoga anda semua sihat selalu . Disini saya , Siti Nur Ifzah binti Rosni berumur 17thun yang bermaksud akan menghadapi SPM pada esok hari ingin memohon berjuta keampunan dari kamu semua . Mungkin selama saya berblogger , anda smua ada terasa hati or tidak puashati dengan saya . Saya memohon maaf ! Halalkan segalanya . Harap kamu semua akan memaafkan saya , ampunkan segalanya jika saya ada TERmarah , TERtaip perkara yang tidak elok , TERkomen yang bukan2 dan TER2 yang lain .

Doakan saya agar dapat menjawab soalan peperiksaan dengan baik . Doakan saya agar mendapat keputusan yang cemerlang . Doakan saya agar tenang semasa menjalani peperiksaan .


Harap dengan keampunan anda semua , saya tenang semasa menjalani peperiksaan pada esok hari . Saya juga telah memaafkan anda semua . Lupakan sgala kesalahan saya !


Kepada Calon-calon SPM 2011 , Good luck ! Do the best . Buat sehabis baik . GOOD LUCK AGAIN!


Note ; Sangat berdebar untuk exam esok :)

No comments: