aku tahu kau kuat =,=

salam semua ,

agak lama suda tak update blog yang kaler biru nihh . bukan sebab bz ke ape tapi malas nak menaip . aku sgt mlas nak menaip sekarang . exam dah bermula dan dah hampir nak tamat dah .



entry kali nihh aku nak post pasal kawan baek aku SAFURAA SHAFANDI . dia sangat baek ngan aku , tuu pasal aku pnggil dia kawan baek aku . HAHAHA . okayokayy ! sekarang dia ada prob yang sngt besar , mayb ! sellu je bersdihh . bila kitorang hapyhapy , dia senyap saje . bila mood dia okayy , dia akn trut bergembira dengan kitorang.

aku talehh nak rasa apa dia rasa , tapy yang aku tahu dia kuatt nak tempuhi ujian ALLAH SWT . 
dengan masalh fmly dia , aku nak cuba faham tapy aku talehh nak faham then aku cuba-2 buatt faham je laa . HAHA . aku sangat tak suka bila dia bersedih . aku nak dia happy-2 je ! yeahh ~ aku sayang SAFURAA SHAFANDI uhh.





pudin ; naty post yang seterusnya nak cite pasal pudin plop. tunggu dehh! bena hari tuhh agy nak post tapi ado masalh problem ckitt . kehkeh~ tunggu dehh . HAHAHA =)
note ; aku dah mula jatuh hati kat joon MBLAQ ! ^^ 

No comments: