Treble ♥

Assalamualaikum..


Demam Piala Malaysia telah tamat. Seperti yang kita tahu, Kelantan telah menjadi juara dan berjaya menawaskan ATM dengan 3-2. Kedua-dua pasukan menunjukkan permainan yang mantap. Boleh dikatakan Final Piala Malaysia kali ini yang paling best untuk ditonton.

Malah, Kelantan jugaa telah memenangi 3Piala iaitu, Liga Super, Piala FA dan Piala Malaysia. Yeshhhh ! Treble ! Hebat bukan? Hahahaha. Kepada ATM anda sudah cukup hebat dan Tahniah kerana berjaya sampai ke FINAL.




Tahniah jugaaa buat pemain Kelantan. Anda memang terhebat, terbaik! Gapo hop ore oyap demo telah buktikan. Tak kisoh lah ore oyap kito negeri miskin ko gapo. Janji kita bahagia ! Yeahhhhh ! Proud To Be KELANTANESE !


Dan Stadium Shah Alam dipenuhi dengan Warna MERAH ! Ya,iaitu penyokong Kelantan yang tidak putus-putus menyokong Kelantan tidak kira di waktu senang atau susah.Diucapkan sekali lagi tahniah kepada dua-dua pasukan. Tahniah buat ATM. Tahniah buat KELANTAN ! Apa-apa pun KELANTAN memey hebatttttt sokmo! Ada bran nok lawey? Hahaha.

Terima Kasih kepada penyokong ATM kerana telah mengutuk Kelantan dengan hebat sekali dan Tahniah kerana berjaya membuat hati penyokong KELANTAN membara dengan hebatnya. Terima Kasih atas kutukan anda yang mengatakan KELANTAN tidak mampu berjaya. But see, siapa menang sekarang?

Tak kesah lah korang nak cakap KELANTAN MENANG SEBAB BERLAKON, JANJI MENANG JUGAA. KELANTAN MENANG TAK BERMARUAH? JANJI MENANG! REFREE TAK ADIL? JANJI KELANTAN MENANG!

Aku terfikir jugaa macam mana menang bermaruah tuu? Tolong bagitahu aku. Sebab aku tak tahu. Untunglah korang, pengadil menyebelahi korang. Pengulas menyebelahi korang. So? Korang nak apa lagi?

Apa-apa pun TAHNIAH BUAT KELANTAN ! GOMO KELATE GOMO !

Note : Tahniah jugaa buat ZulFahmi :) #Semua gambar tuu credit to pakcik Google :D

No comments: